Margit Svenson vald till Distriktsguvernör 2025-2026

söndag 12 mars 2023

På Vårstämman 2023 för Rotary Distrikt 2350 valdes Margit Svenson till distriktsguvernör för perioden 2025-2026 efter en spännande omröstning.

Efter två väl presenterade kandidater fick Margit flest röster i den slutna voteringen, där resultatet av elektorsvalet blev 44-37 till hennes förmån.

Margit Svenson har varit en aktiv medlem i Rotary och har visat starkt engagemang och hängivenhet för organisationens värderingar. Som distriktsguvernör kommer hon att arbeta tillsammans med alla klubbar och medlemmar i distriktet för att fortsätta att stärka Rotarys samhällsengagemang och bidra till positiv förändring.

Vi önskar Margit all framgång i hennes kommande roll och ser fram emot att se hennes fortsatta bidrag till Rotarys vision om att skapa en bättre värld genom sevice och samarbete.