Round Table

fredag 14 april 2023 12:00-13:00, Djursholm Rotaryklubb, Djursholms Golfklubb, Hagbardsvägen 1, 182 63 Djursholm, Sweden

Välkomna till Round Table-samtal

Dagens tema är UF-företagen och hur vårt framtida samarbete med Danderyds Gymnasium skall se ut. Anders Bergstrand leder diskussionen.

Utöver det kommer Dag Johannesson att berättar om den kommande omorganisationen av Rotarydistrikten och Fredrik Näslund presentera ett utkast till en ny broschyr om vår klubb.

Golfklubbens restaurang är tyvärr stängd denna fredag men det går att beställ wrap att äta under mötet. Beställning sker genom att svara på mejlet med inbjudan till mötet som skickas/skickades ut tisdag 11/4.

OBS! I och med att restaurangen är stängd och att vi äter under mötet börjar vi klockan 12:00.

Varmt välkomna!